مشاور رییس و مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: از مجموع ۳۳ پرونده ارسالی به کمیته ملی تا کنون پرونده ۲۱ نفر از جانباختگان به عنوان شهید خدمت تائید و تعیین تکلیف سایر پرونده ها نیز در دست پیگیری است.

 پرونده ۲۱ شهید مدافع سلامت استان خراسان رضوی به تایید کمیته ملی رسید

بهگزارش قدس آنلاین و به  نقل از وبدا، روح الله هاشمی نژاد مشاور رییس و مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: با توجه به ضرورت تکریم خانواده های معظم شهدا، تلاش می شود بتوانیم با برنامه ریزی دقیق، همکاری همه واحدهای مربوطه در دانشگاه و نیز همکاری بنیاد شهید استان، دغدغه های موجود را رفع نموده و خدماتی شایسته فداکاری و ایثار شهدای مدافع سلامت به این عزیزان ارائه کنیم.

وی افزود: با توجه به تاکید رئیس دانشگاه مبنی بر پیگیری مشکلات خانواده های شهدا و جانباختگان مدافع سلامت، پس از برنامه ریزی و هماهنگی لازم، این نشست برگزار شد تا مسئولان بیش از پیش در جریان دغدغه ها و چالش های خانواه های این عزیزان قرار گیرند.

قائم مقام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز گفت: شهدای مدافع سلامت در تمام ایام مقابله با کرونا ویروس، با رشادت و شجاعت‌هایی که از خود نشان دادند، همچون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعین امنیت و مدافعین حرم، در تاریخ پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران ماندگار شدند.

دکتر حنایی خاطر نشان کرد: شیوع ویروس کرونا برای جامعه پزشکی و پرستاری آزمون سختی بود و اینکه در این شرایط کسی به میدان بیاید و جان،مال، وقت و علم خود را معطوف سلامتی دیگران کند، اقدامی قهرمانانه و امتحانی سخت بود که کادر درمان از آن با سربلندی بیرون آمدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.